34+0 haftalığım kızlarrr gebelik şekerim var şekerden uzak duruyorum birde plesanta yaşlanması başlamıştı tuzuda yasakladı bu hafta ikisinde dikkat ettiğim hâlde ayaklarım aşırı derecede şişti ödem oluştu ayagıma baktıkça gülüyorum kaplumbağa kafası gibiler 🤣neden olmuş olabilir ve başına gelen annişler nasıl çözüm buldunuz daha 1 ay kaldı şimdiden böyle isem sonunda pilates topu gibi mi olucam 🤔🤣