37+3 haftalık hamileyim. Dün gece hafif ağrılarım vardı. Bu gün çok şiddetli bir şekilde sol belime ağrı girdi. Ama kramp gibiydi kımıldayamadım. Üstelik ağlattı ağrı. Bacağıma kadar da indi. Sonra sakinledi bu defa diğer belime girdi. Kasiklarima girmesini bekledim doğum ağrısı oldugundan emin olmak için. Fakat girmedi. Çok ince ağrılar oldu kasiklarimda. Pazartesi kontrolüm var. Doğum mu başlıyo