Ecmelsu07 yok olmadi zaten benim kanamam var sayilmazdi silerken çok az bi Leke geldi doktor önlem amaçlı verdi ben kutuyu bitirene kadar içtim çok sukur sonrasında bisi görmedim simdi 22 haftayı bitirdik çok şükür ❣ şimdide suyum fazla cikiyor gebeliggin her donemi ayrı bisi 🌸 sağlıkla gelsinler 💕