Sizce nasıl 😏
Aslında kendimi öyle şiş hissetmiyorum.
Diğer 2 gebeliğimde duba gibiydim sanırım ödemde vardı hiç bişeyim olmazdı. Altimda üstümde şişmişti. Şimdi Doguma az kalmasına ragmen her kıyafetim oluyor. Ee bu kg nerede duruyor onu anlamadım 🤨