Rinaa ilgihazaal cok sagol🫶dusuk yaptim, o zaman daha hormonlarim duzelmemis diye dusunuyorum, hem hcg hem lh hormonum yuksek cikti testte
Rinaa Lina-Annesi canim benim hep 2 nin altinda tsh. Hamileykende oyleydi. Hamilelikte 3 ustu icin ilac veriyorlar diye biliyorum ama yanlis yonlendirmek istemem, bence doktora gorun en yakin zamanda
Lina-Annesi ilgihazaal evet tsh gayet normaldi benim . Yine referans içinde ama bazı doktorlar yüksek bazıları korkmamam gerektiğini söylüyor. Kafam.karisik