eminekrcy Merhaba 14 martta yaptırdığım kan testinde beta hcg 1665 çıkmıştı 16 martta verdiğim kanda ise 2616 çıktı sizce yükseliş normal mi bir tane düşük yaptım çok tedirginim lütfen cevaplar mısınız Daha önce başına gelen var mi
adatuna Kiraz53 güzel derken neye göre hesaplayıp güzel dediniz? %60 oranına ya da iki katı olması gereken kurala göre mi
eminekrcy MaviK umarım canım 🙏🏻 dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻 ilk gebeliğim düşük olduğu için oldukça tedirginim
adatuna Her gün minimum %60 artmış olması gerekiyor. 2.gün 1665 * 1.60= 2600 3.gün 2600 * 1.60=4200 olması gerekiyor. Aynı saatte ve aynı hastanede mi yaptırdınız?
eminekrcy adatuna hayır aynı saatte yaptırmadım ilk yaptırdığım ayın 14 ünde olan devlet hastanesinde saat 12 de idi ikinci olarak yaptırdığım ayın 16 sında olan sabah 9.30 da sağlık ocağında yaptırdım canım
BesteOz adatuna günlük minimum %60 olmalı bilgisine nerden ulaştınız? “İki günde” minimum %66’lık artış olmalı. Değeri gayet normal ve güzel gözüküyor insanları telaşlandırmayalım.
eylulmihrasmom eminekrcy aynı yer ve aynı saatte yaptırmak etkiliyor bence direk doktora muayene olun en doğrusunu o söyler
eminekrcy eylulmihrasmom eylulmihrasmom öyle yapacağım canım yine aynı saatte aynı doktora gideceğim bakalım
Kyy01 eminekrcy pazar verebiliyorsan tekrar bı ver iki günde artışı önemli hakkında hayırlısı olsun inşallah