15 haftalık hamileyim ilk üç ay çok zor geçti mide bulantısı, uyku. 2. Trimesterı dört gözle bekliyordum rahatlayacağım diye şimdi de şişkinlik ve mide ekşimesi başladı.( İlk gebeliğim) Ne zaman düzelecek her şey. Ve ne yapmam gerek şişkinlik ve mide ekşimesi için :/ cok kötü durumdayımm