Hanımlar benımde gecen Cuma kanamam oldu doktor progestan verdı o gun kesıldı. Pazartesı muayeneye gıttım keseyı gördü 10 gun sonra bebek ve kalp atışı için cagırdı akşamı yıne kanama oldu ama sadece bı kerelık kesıldı hemen acıle gıttık istirahat ilaca aynı şekılde devam dedı. Bugünde sabahtan berı kahverengı lekelenme var acıle gıtmelı mıyım?