Şimdi kızlar ben ekimden beri Reglim 2 gün aksıyordu normalde aksamaz hep düzenlidir neyse bu ay da aksar dedim geçen ay 32 günde olmuştum ama bu ay 34 de olurum dedim ama 37 günde de olmayınca test yaptım 3 tane net kırmızı çizgi çıktı şuan 41 . Gün adet olmadım ama kan ![testivermedim ilk defa hamileyimdir demi yani bi yanlışlık olmaz !! Korkuyorum çünkü bi bebeğim var ama bu bebek bize çok iyi geldi sürpriz ama çok iyi geldi