gizem-37 Deneyimli olan anneler yaz ayı ağustosta doğan bebek için kıyafet konusunda öneri verebilir misiniz?Uzun kollu kısa kollu ne kadar alınmalı
bebislerhakkinda gizem-37 bnde eylul ilk hafta yine sıcak olur biraz yazlik biraz baharlik karisik alirim elbise tarzi şeyleri de kışlık alirim daha çok çünkü 4 5aylik olur
nebakiyonkomikmi gizem-37 Bende temmuz da doğum yapıcam ama ince uzun kollu şeyler aldım herkes zıbın giyer diyor ama yeni doğmuş dünyaya adapte olma süreci var ben öyle tek zibin giydirmem herhalde 🙃
Smlaa gizem-37 ben kısa kolu da aldım ince uzun kolu da nolur nolmaz klima falan açınca üşür diye dusunuyorum
ZeynepTopcu- nebakiyonkomikmi ilk 10 gün falan uzun kollu giyer ama sonra tek zıbın giyer canım benim ilk çocuğum 13 temmuz doğumlu hep zıbın giyindi gece yatarken uzun giydiriyodum sadece
Zeynep_Sedat nebakiyonkomikmi yeğenim temmuzda oldu ablam 1 hafta sonra doktora götürdüklerinde doktor üzerindekileri çıkarıp hava sıcak zıbınla kalsın demişti
gizem-37 Uzun kollu giydirirsen pişik olur diyorlar ama kısa kolluylada rahat edemem üşür sanırım ay çok sıkıntı ya
Ebrarkubra gizem-37 uzun ince şeyler tercih etmek daha mantıklı zaten yenidoğanda direk kışa kollu giydirmek de doğru değil bence
gizem-37 Ebrarkubra o zaman yenidoğan şeylerini daha çok uzun kollu ince almak lazım 1-3 aylıkları daha çok kısa kollu 3-6 olanlar zaten hep uzun kollu alınacak.
Ebrarkubra gizem-37 ama ben yenidogan da tercih etmiyorum açıkçası çok küçükler 1 kez giyemeyebiliyor
gizem-37 Ebrarkubra gerçekten mi akrabalarımda hep büyük geliyor yenidoğanda al diyorlar 1 ay giyiyo diye
ezgi-esk Haziranda doğan bebeğime ilk 10 gün uzun kol 10 günden sonra kademeli olarak kısa giydirdim 25 günlükken çıtçıtlı body ile duruyordu. Hava çok sıcak oluyor eğer Mersin gibi bir yerdeyseniz.
gizem-37 ezgi-esk İstanbul’da yaşıyorum buranın yazıda yaz değil kışıda kış değil o yüzden hiç kestiremiyorum😂Mersin’e geldim çok sıcaktı o hafta istanbulda yağmur yağıyordu
Ebrarkubra gizem-37 valla benim kızım 3.250 kg 54 cm boy doğdu giyinemedi küçük geldi 😊 0 3 ay aldım ben Şimdi ikinciye hamileyim yine aynı şekilde alacağım
mucizeeem_ Temmuz sonu doğum kısmetse annem hep uzun kollu aldırdı vallahi bebekmiş üşürmüş o öyle dedi
Ebrarkubra mucizeeem_ hangi ay olursa olsun canım bebekleri kendinden 1 kat fazla giydirmen lazım vucut ısısını korumak için.. yani annen doğrusunu söylemiş 😊