Ao526- Zeynep_ozklnc Rahime yerleşirken regl olacak gibi kasık ağrısının normal olduğunu söylemişti doktor. Ama hareketinizi kısıtlayacak, dayanılmaz bir sancı ise doktorunuz ile iletişime geçmenizi öneririm