Merhaba annelerim daha önceden yazmıştım ama bebeğime doktor tanı koydu. Sağ böbreğine multikistik displastik böbrek tanısı koyuldu. 21 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrasona girdim ve sağ böbreğini %90 kullanmıyor doğumdan sonrada iyileşme beklemeyiz alınması gerekir dedi. Aynı zamanda neden olduğunu araştırmak ve trizomi 18 riski olup olmadığını öğrenmek için amniosentez önerdi fakat ben kabul etmedim. Bu durumu yaşayan annelerim varsa lütfen bişey söylesin kafayı yemek üzereyim. Ve çok üzülüyorum.