Akıntı değil ama koku bendee de hala fazlasiyla var çok su da içiyorum. 35+1 w şuanda ilk başta bende icemedim kusma dan dolayı smdi hala devam ediyor en az 3 lt olacak şekilde için mutlaka ben şuanda 4-4,5 içtiğim halde zorluyor beni koku ve enfeksiyon ağrı yapıyor. En güzeli su ve temiz çamaşır ilaç kullanmaktansa bunlar daha iyi. Geçmiş olsun ☺️