Civciv54 Arkadaşlar, adetimin üstünden 7 gün geçti iki kez test yaptım negatif çıkıyor. Hiçbir belirtim yok ne hamilelik için ne regl için. Testi erken mi yaptım acaba yani bu testlerden falan da anlamıyorum ben biraz daha bekleyip öyle mi yapmalıydım acaba
Sevgi56 Civciv54 yedi günlük gecikmeyle testte çıkar erken değil, ama emin olmak için imkanın varsa kan ver
_Melikee_ Civciv54 benim de 2 yarın 3 gün gecicek test yaptım negatif bu testlerde mi sorun var acaba🤔
Civciv54 Eklemeyi unutmuşum bugün sadece kahverengi lekelenme oldu bende hamilelik var sandım test yaptım negatif çıktı en iyisi kan vereyim acilde ocakta düşük yapmıştım
Egelikiz Benimde gecikti bu ay normalde 1 yada 2 gün gecikirdi bende test yaptım negatif çıkıyo kasıklarım agrıyo tam geliyo diyom yok beyaz akıntı geliyo 😉adeti düzenli olanlarda geç döllenme olurmu kızlar 🤔
Yusufayazin__annesi Egelikiz bende aynı senin gibi yım sol kasık ağrısı oluyor adet oldum diyieum alıntı geliyir dün test ysotim akşam negatif adetlerimde normal de duzenli
Egelikiz Yusufayazin__annesi Bende anlamadım canım normalde benim adetim çok ağrılı geçiyo bazen ağrımaya başlıyo diyom geldi galiba bakıyom yok insaAllah geç döllenmedir nasıl oluyo bilmiyom ama insaAllah bizde hayırlı güzel sonuç alırız canım 🤲🏻❤️❤️
Civciv54 Bu sabah acile kan vermeye gidecektim ancak az önce kanama olduğunu gördüm devamı gelir mi bilmiyorum 1 hafta gecikmeyle adet oldum sanırım normalde hep zamanında olurdum 14 ocakta düşük yaptım ondan dolayı mı düzenim değişti bilmiyorum. Endişem tekrar düşük yapmak çünkü kan uyuşmazlığı var ve düşük sonrası iğne yaptılar bir daha düşük yapınca yine iğne gerekliyse ve ben düşük yaptığımı anlamamışsam diye korkuyorum. Acile gidip yine de kan testiyle bakıtmalı mıyım ondan da emin olamıyorum 😒