Herkese selamlar, hayırlı doğumlar öncelikle 🤗
38+6 haftalık her an normal doğum için sancı beklerken bugün kontrole gittik ve bebeğimizin döndüğünü (makat geliş olduğunu) söyledi doktorumuz.. Beklememizin bir anlam ifade etmeyeceğini de ekleyerek pazartesi gününe sezaryen günü oluşturuldu. Sağlıkla kavuşmak tek temennim. Bu süreçte dualarınıza ihtiyacım olacak. Şimdiden teşekkür ediyorum 🫶🏻🥰