ilgihazaal Selam kizlar 18. Haftadayim birkac gündür su gibi akıntım oluyor.. normal mi sizlerde de yasayan var mi sormak istedim. Dr a bildirmem gerekir mi? En son kontrole suyun iyi demişti…
Okayss ilgihazaal ben sormuştum 19 haftalığım bende hamilelik boyunca su gibi şeffaf akıntı normal demişti
hayalperest2310 ilgihazaal akıntıyla birlikte oluyorsa canım sıkıntı yok zaten gün geçtikçe artıyo akıntı azalmıyor yani
ilgihazaal Okayss iyi bari o zaman kontrol zamanimda soylerim bi yine de normal dediyse telase gerek yok. Bazilari su siziyor falan diyor tedirgin oldum..