2 gün önce 13 ile öğrendim bugün 41 olmuş
Canım önemli olan 2 gün sonra belli bir oranda yükseliş gösteriyor olması içini ferah tut dua et ve 2 gün sonra kan testini tekrarla
Bu arada benimki 15 gün gecikmeydi ama adetim düzensiz 2 ayda bir olduğum da oluyor adetin düzensizse gecikmeye göre düşük diye düşünmemelisin
Çünkü önemli olan gecikme değil yumurtlama gününden kaç gün geçtiği