Ada2835 cnm ben çok etkilendim kötü bi süreçti bence cuma gününü hiç bekleme derim pazartesi git derim çünkü bana devlet 10 gün sonra gel gene göremicez kürtaj olucaksın dediler düşün ben artık ağlama 😢 derken ertesi gün hemen sabah ama özele gittim alttan muane etti bebek var kalp atışı var o an şok ağlamak rabbim sanada güzel haberi yaşatsın dualarım seninle cnm