AyFa1608 evet karnın
AyFa1608 karnım sağ üst tarafı ağrıyor birde, benide her kontrole geldiklerinde başımın ağrırıp ağırmadığını bebeğin hareket edip etmediğini gözlerimde sinekler uçup uçmadığjnı birde karnımın üst kısmının ağrıp ağırmadığını soruyorlardı sonra tansiyon günde üç defa yarım saat boyınca ölçülüyordu birde sürekli idrar biriktiriyordum protein yüksek çıktığı zamanda sıkıntı oluyor Allah kimseye yaşatmasın