Kızlar 39+3 haftalığım kontrole geldim bebeğin kalp atışları yüksek olduğu için yatış verdiler ancak açılmam yok şuan iki kere çatı muayenesi yaptılar biraz lekelenmem oldu sonrasında geliyor mu oğluşum ne diyorsunuz ? Biraz heyecan biraz korku bilmediğim ve ilk kez tadacağım bir duygu sizlerle paylaşmak istedim var mı böyle durum yaşayıp doğurup çıkan ? Sizce açılmam olur mu bu saatten sonra ?