Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı 39+3 haftam. Açılmam yokmuş ama nstde sancım çıkmıştı. Doktor pazartesi tekrar görüşelim dedi. Eve geldikten 3-4 saat sonra nişanım geldi. Ben nişan olduğunu düşünüyorum fakat onun üstünden 2 saat geçti tekrardan bir kanama oldu. Sorum şu ki nişan tek seferde gelen bir şey mi yoksa devamı oluyor mu? İkinci kanama normal mi? Doktora kontrolde ne gibi durumlarda gelmem gerek diye sordum kanama su gelmesi olursa gel demekle yükümlüyüm ama biraz evde geçirsen daha iyi olur demişti. Eğer nişan tek seferde gelen bir şeyse gidicem. Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim