Guld3niz Merhaba arkadaşlar okmaydani cemil taşçıoğlu şehir hastanesi dogum yapan varmi sezaryen dogum memnun kaln
Armess_loya Guld3niz cemil taşçıoğlu doğum bölümü eski bina, yeni binada olmuyor diye biliyorum. eski bölümde çok kötü iyice araştırın🌸
Cekilmezbirkiz Eski haliyle (yıllar önce ) bi muayene olayım dedim de doktora cinsiyeti görüyor musunuz demiştim o da bana “ bebeği zor görüyorum “ demişti hahahah valla makineler falan değişmişse gidilebilir yeni bina muhteşem ama klasik devlet düzeni işte