lilamor___ @Beyazeller 21+4 olduk halen birşey hissetmiyorum arada birşeyler oluyor ama ağrımı bebek hareketimi ayırt edemiyorum
Beyazeller lilamor___ Azıcık böyle titreşim gibi oluyor .Bebek hareketleri ilk hiç can acıtmıyor.Ben göbek deliğimin altında hissettim 4 hafta günde ½ sefer . Bende nasıl bir şey ilk kez deneyimliyorum .
Beyazeller _crazyangel Sizin baya erken olmuş. Emin misiniz ya o kadar erken hissedilir mi 🙈Çünkü internette en az 17 haftalık olması gerektiği yazıyor hissetmek için
_crazyangel Beyazeller canım benim benim 5.hamileliğim ellerinden öper 4oğlum var kız için son şansımı denedim😀yani hissetmem normal diğer hamileliklerimden antrenmanlıyım