leyla_1909 Merhabalar benim bazen regl düzensizliğim oluyor ve geçen ay günümde oldum bu ay 7 gün geçiyor olmadım sizce test yapmalı mıyım negatif sonuç akmaktan korkuyorum ve miğde bulantım kusma vs gibi belirtim de yok
Edaozkan leyla_1909 valla benim hep düzenliydi sadece şu aralar bi kaç gün atıyordu 2 3 gün geçikince test yaptım çıktı ve hiç net şekilde belirti yoktu
Daisy0000 leyla_1909 Belirti bekleme canım herkeste farklı oluyor,bende mide bulantısı kusma yaşamadım
Hilal2901 leyla_1909 7 gün geçmiş bence 10 güne tamamla 🫶 o testler negatif çıkınca insanın morali bozuluyor
ilgihazaal leyla_1909 7 gun cokmus bence bakin gebeyseniz ona gore hareket edersiniz:) hayirlisi olsun
leyla_1909 Edaozkan benim regl duzesigim yok normalde bu son üç ay olmaya başladı ama geçen ay günümde oldum bu ay 7 gün geçti
Mevsimsellll Daisy0000 ya senin pp resmine bayılıyorum ya her gördümde güldürüyorsunuz beni allahta sizi güldürsün 😂😇👋
Edaozkan leyla_1909 benim de aynı oldu ekimden beri 2 gün atıyordu sonra dedim herhalde yine böyle ama bu ay eski döngüye dönmüş belli olmaz korkma yap testini negatif de çıksa en azından böldüğünü bilirsin ve ben internette okumuştum gün geçip hamile kalmadığımızda rahim kendini gebe kalmaya hazırlıyormuş umudunu yitirme dularımız seninle
Daisy0000 leyla_1909 7 gün geçti dediniz belli olur bence. Ben 2 gün geçince yapmıştım net 2.kırmızı çizgi çıkmıştı ,betamda 2024 cikmisti
Tumaypirr leyla_1909 ben regl olmama 4 gün varken test yapmıştım ve silik çizgi çıktı kan verdim beta 76 çıktı doktora gittiğimde çok erken fark etmişsin daha 2 haftalık falan demişti
Hilal2901 leyla_1909 rabbim sana en hayırlı zamanda gebe kalmayı nasip etsin insallah🫶 Sağlıklı sıhhatli bir bebişin olsun. İçimden de erkek diye geçti nedense ❤️😂
Efnanefnan leyla_1909 bence 7 gün çok olmuş bile sonuç çıkar yap yani eninde sonunda alışacağız çıkan sonuçlara z😊
Alif63 leyla_1909 ben 7.haftaya kadar kusma yaşamadım ama ben test yaotim gecikmişti yoktu soğuk algınlığı için gittim doktor ne olur ne olmaz diye test yaptı ve bebişim karnım da darısı başına 🙏
Hizligonzales leyla_1909 benim reglimde duzensizdir 10gun falan gecikir genelde bu bebegimdede 2hafta gecikti mide bulantim olmaya baslamisti ama ihtimal vermemistim yinede tedbir amacli yapayim dedim ve pozitif sonuc aldim bence 1hafta daha bekleyin ondan sonra yapin