1papatya_ merhaba canım ben gittim iyi bir doktor Bende pkos var muane etti beni Aslında devlete gidiyordum cokda memnundum ama süleyman beyın namını duyunca gitmek istedim icimi rahatlatmam icin devletteki doktur ne dediyse oda onu dedi sadece ünsilin dirinci icin bir ilaca başlamamı söylemıştı ondan fayda görduğumu düşğnuyprum tedavımı ona devam etmedım kaşüstünde tüp bebek merkezi acıldı oraya gittim aşılama tedavisi oldum şuan 6 haftalık gebeyım rabbim yüm isteyenlere nasıp etsın ömür erdem kubra bakı erin ikisindede allah razı olsun cok iyi ilgilendıler benımle tafsıye ederım