Ymka yenidoğan için molfix aldim pişik olmadı sonra sleepy aldım şuanlik onda da bir problem görmedim sizde isterseniz sleepy alın ama fazla alın derim 300’lu olanı var onu alın derim çünkü ilk başlarda bez çok gidiyor 27 günlük bebeğim var rahat 300 ü gecik bez bitirdik daha yeni bir daha sipariş verdim gerisini siz düşünün ama stok yapmaya gerek yok