Fatma_nur_1 canım gebelik şekerinin açken 90 altında tokken yemek yedikten bir saat sonra 140 altında olması gerekiyor eğer evde ölçüm yapacaksan. Hastanede yapılan şeker yüklemesinin değerleri farklı oluyor. Ekmek tüketmemen lazım tüketeceksen bile esmer ekmek yani buğday ekmeği tüketmen lazım onu da fırından almanı tavsiye ederim marketten alınan buğday emeklerinin içinde daha fazla şeker oluyor. Kahvaltıda bol bol yeşillik ye salata yap hatta kendine yumurta peynir zeytin vs yerken salata da ye yanında. Çok yok tutuyor o seni. Kahvaltı yaptıktan bir buçuk 2 saat kadar sonra yoğurt kuruyemiş tarzı şeyler yemeye çalış. Ara öğün niyetine yani. Yine çok güzel tok tutuyor tatlı ihtiyacını karşılasın istersen kuru dut yiyebilirsin doktor bana öyle tavsiye etmişti. Çoook canın çekerse illa yemem lazım dersen bir dilim kadar bitter çikolata yiyebilirsin. Meyve yiyeceksen tek seferde sadece bir meyve. Yani bir seferde bir mandalina ya da bir elma ya da bir ayva, nar gibi. Muzun şeker oranı çok yüksek bilgin olsun. Salata yaparken limon sıkmamaya çalış. Ekşi olsa dahi şeker oranı çok yüksek. Evindeki bal doğal değilse tüketme, pekmez aşırı derecede şekeri tetikliyor bilgin olsun sonraaa başka ne söyleyebilirim pirinç makarna hamur işi beyaz ekmek kesinlikle yasak tatlı demiyorum bile o zaten bilinen birşey. Doktoruma peki bulgur deyince haftada bir porsiyon yiyebilirsin demişti. Aklıma gelen birşey olursa Ekleöe yaparım. Şekerinin çıktığını hissedersen bol bol su iç süt iç ve yürüyüş yap