Selam kızlar ben 35+1 oldum. Çam sakuraya gidiyorum kontrollere. Daha nst ye felan bağlamadılar doktor 3 hafta sonra gel dedi. Bende şaşırdım kime sorsam 34 den sonra haftada 1 muayneye çağrılıyomuş nst ye bağlanıyomuş bana neden böyle söyledi anlamadım.sordum bi sıkıntı olmasın dedim yok şuan herşeyin normal görünüyo dedi siz kaçıncı haftada bağlandınız süreç nasıl ilerledi bilgi verirmisiniz. Ona göre erkene randevu almaya çalışıyım zaten son kez gidicem sonra özele sezeryana dönücem