Aysenur426868 Güzel anneler anne adayi bacilarim hastane cantalariniza hangi bezi koydunuz primami slepymi Molfix mi bilemedim hangisi 🙄
Tubazeynepalin Aysenur426868 baby turco aldım hastane çantama da sofio diye bi marka var A 101 den almıştım ucuzdu onu koyacağım çantaya o bitsin baby turcoya dönerim
Nnanaa Aysenur426868 ben molfix almıştım hala molfix kullanıyorum.sleppy aldım denemek için bir defa kalıbı daha küçüktü ondan.
Aysenur426868 Mihsu ne ki acaba markası bide belediye ye müracaat mi edecz doğumdan sonra verilmiyormuymus
Aysenur426868 Nnanaa bende ayni olmazsa deneyim yenidogan hangisi uygun olur diye kafam karıştı cildine tahriş olmasın diye sonra zaten değişiyor ya cildine göre hangisi uygun olursa zamanla deneye deneye bakayım inşallah tşkler bacım🥰
Aysenur426868 Mihsu iyimis bacım bende bı arastiriyim beleş bez iyi olmazmi olur tabisi 🤣başka ne veriyolar tek bezmi
Bet1 Aysenur426868 biz ilk oğlumda sleppy kullandık çok memnun kaldık bunda da sleppy alırız. Ama sleppy ıslak mendil bir adeti bile pişik yapmıştı hemen bıraktık. Bebek doğunca belli oluyor ne kullanılıp kullanılmayacağı aslında
Aysenur426868 Bet1 tamamdır canlar tşk ederim deneriz bakalım hani merak ettim yenidoğan tercihleriniz ne diye 🌹
gokcen_parlak007 Aysenur426868 oğlumda sleppy kullanıyorum bi gün bile pişik tasma olmadi şuan hamileyim yine sleppyi tek geçerim 👌