Merhaba kızlar🌸 dün ilk kadın doğum randevuma gittim beklemek istemediğim için özelden aldım doktor çok ilgiliydi özelde mi devlette mi takip etsem kararsızım özel hastanelerde muayene ve doğum ücreti ne kadar özel mi devlet mi daha avantajlı tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 🥰🙏🏻