Fatma-dmr Merhabalar bugün üçlü tarama yaptırdım kan tahlili olarak e nabizda çıkmış 3 tane değer gözüküyor değer normal diyor normal diyorsa herhangi bir olumsuzluk yoktur değil mi değer normal deyip doktorun başka olumsuz bir şey dediği oldu mu
Didoun Fatma-dmr bugün bende yaptırdım. Enabizda değerler çıkmış ama doktor 15 gün sonraya çıkıyor sonucu dedi. Ekstra bir değer mi var acaba