Elifff7272 Kızlar şuan 7 haftalığım da 8 haftada kalp atışı için gitcem duyar mıyım ya siz kaçta duydunuz
guzelanne01_ Elifff7272 geç döllenme değilse duyarsın☺️ benim geç döllenmeydi 8 haftalık gittim ama 6+4 dedi doktorumuz ve kalp atışını duydum çok şükür🌸
Nuross Elifff7272 ben 7.haftanın ortalarında duydum zaten bebişi de geç görmüştüm çünkü geç döllenmeydi.
eylulmihrasmom Elifff7272 8-9.haftaya kadar normal diye biliyorum geç döllenme olabilir ben 6+5te duydum :)