Randevu bekliyenlere sesleniyorum burdan benim gibi bir aydan fazladır uğraşıyırum bir kere bile açılmadı randwvusu bu gün normal kadın doğuma gittim meğer mhrsden alımı kapatmışlar yukarı çıkıp sekreterden randebu oluşturuluyormuş ben öyle yaptım ayın 27sine ramdevum var