btllsk Nurdan06 Benimde 62 günüm kaldı 😍 odasını yaptım eşyalarını yıkayıp ütüledim o kadar daha çanta falan yapmadım kendime hiçbir şey almadım 🙈
elvinimmm Nurdan06 son 46 gün kaldi besigi kurdum oturma odasina simdilik yatak odami temizleyince oraya tasicaz kıyafetleri.yikamaya basladim ilk hastane cantasina birakilcaklari yikadim kurudu utuledim yerlestirdim hazirda bekliyo simdide cekmecesine yerlesecekleri yikamaya basladim temizlikte işim cok.yok cam perde hallolcak.halilari yikatmaya yollicam işin aslı temizlik yikama islemleri basladi 🤣🤣🤣
Nurdan06 elvinimmm bnmde oyle halılar yıkanıcak perdeler heryerın kalkması sart hergun bır oda yapsam bıter gıbı
btllsk Nurdan06 Bir tane gecelik bir tane pijama takımı alsam yeterli diye düşünüyorum. Bide tabi göğüs ucu kremi, süt sağma makinası, korse vs bir sürü şey var alınacak 🙈
dilos011 Merviiiss ben kızımda sezeryen oldim mecburen kordon dolanmış yarim bayılttı yani altımı bayılttı sadece hiç bissy hissetmedim yürüyüşüm kolay oldu başım falan agrimadi ama ağrılarım biraz oldu nirmal dedim kesik çünkü ağrı kesici bi nebze iyi geliyor stres yapma sütüm gelmiyor diye biberon sakın verme sağ bol bol su iç kaşıkla ver ben öyle yaptım su içtikçe çoğalır sıcak su ile de banyo yaparsın Allahin izni ile kolay atlatırsın insallah ilk gebelik mi senin
Merviiiss dilos011 evett ilk gebeliğim hem heyecanlıyım hem endişeliyim süt gelecek mi yapabilecek miyim bu süreci kolay kontrol edebilecek miyim vs
Nurdan06 btllsk gecelık pek kullanıslı olmuyor bılmıyorum sen kullanabılırmısın kısıden kısıye degısır bn 2 pıjama takımı aldım emzırme atletı aldım ama oglumda cok ısıme yaramıstı lc wakıkıden aldım 2 desteklı ıcı bos sutyen aldım onuda dsarıda falan kullanmak ıcın ayva cekırdegı yagı sarıkantoron aldım gogus ve dıkıs ıcın ıc camasırı aldım bnmde ped falan eksıgım kaldı korsem de war
btllsk Nurdan06 Sezeryan olcam dikişlere gecelik iyi olur dedeler bilemedim o yüzden naparım 🙈 söylediklerinizi de alayım teşekkürler 😍😘
Kahyaasena Nurdan06 akıl vermiş gibi olmayayim yanlış anlamayin da benim doktorum ped olrk kotex önerdi bana gece olanindan iki paket aldim hastane için
Kahyaasena Nurdan06 orkit yakar ya ondan dedi doktor yaz günü bide duzenli kullancaz mecbur pamuklu oluyo kotex ondan önerdi normalde bende orkit kullanıyorum
Beigebaby Bizde bu gece 30. Haftaya giriyoruz , uygulamaya göre 70 gün kalmış olacak , bebişin kıyafetlerini yıkadım ütüledim ama erken diye çantasını hazırlamadım daha . Temizliğe başlanması lazım yavaş yavaş gözümde büyüyor 😭😭
Denizegeabioluyor Nurdan06 30+4 üm sezeryan olacagim icin gunum belli 10 mayisda gelicek allah nasip ederse minigimiz 💗 butun esyalari kiyafetleri hazir ama daha yikayip utulemedim bayramdan sonra annem gelicek ev temizligi kiyafet yikama utuleme bavul hazirlama beraber yapacagiz onu bekliyorum😊
Dailymommy 69 günümüz kalmış 🙈 ama daha çok eksiğimiz vaar 🥶 Normal doğum istiyorum Allah’ın izniyle 🥲
Cansen Nurdan06 ne bebeğe ne kendime daha bir iğne bile almadım son 60 lı günlere girdik 😀 2. Bebeğim sanırım çok rahatım…