Edahzrr Kızlar 38+4 haftalığız ama karnım düşmedi doğuma karnı inmeden giden oldu mu aranızda merak ediyorum acaba inmeyecek mi doktor başı dönmüş kanala çok yakın dedi ama karnım yukarda daha normal mi
hayalperest2310 Edahzrr doğuma öyle gidenler var yengemin hiç inmezdi benim de hala yukarda değişen birsey yok sadece nefes alırken daha rahatım artık
Aysenur426868 Edahzrr benmde oglanda dusm3diydi normali denedim olmadı sezaryan oldu hayırlısı belki o anda düşer doğum esnasında seninki
annesininkelegi Edahzrr bol squad yapın bebek kanala güzel oturuyor bu hareketle bikaç hareket daha var internette bulabilirisniz
Edahzrr 2022bebeki demekki düşmesi önemli değil herkes senin 40 ı geçer doğumun çok yukarda dedi bende sezeryan istemiyorum ne zaman gelmek isterse artık bekliyoruz
2022bebeki Edahzrr Sezeryanla yukarda olmasinin alakası yok bence. Bir sürü komplikasyon var sezeryana dönüş nedenini için.Doğum anında ebe ve hemsireler itttirdiler bebegi yukardan destekle. Zamaninda hayırlısıyla gelsin
hayalperest2310 annesininkelegi yapıyorum hala yukarda top gibi bacaklarım agrıdı artık kanalda dedi doktorum ama karnım düşmedi
annesininkelegi hayalperest2310 ozaman cok önemli değil göbeğinize takılmayın🌸🌸 saglıkla gelsin insalalh bebeğiniz