Minaa_m Ertugrul nerden aldiniz sonucu ben doktoruma wp yazdım o sonuç iyi dedi başka bisey bilmiyorum e nabizda bulamadim
minikmelegim_ Ertugrul iki sonuç yeterli mi bende bekliyorum bunlar çıktı da başka da vardır diye gitmiyorum doktora. Daha çıkmamıştır diye