Kızlar merhabalar 37 haftalık olduk doktorum artık randevu almadan gelebilirsin dedi ama dışarıda ki görevlilere sıra almam için saat kaçta hastane de olmam gerektiğini sormayı unuttum aranızda çam sakuraya randevusuz giden var mı saat kaçta sıra almak için gidiyorsunuz.