Ervaduru Merhaba o kadar cok şekeri olanları görüyorum doğumlarda sıkıntı oldu mu çok korkuyorum ya bişey olursa diye ölü dogum yapanları da çok okuyorum
Nazlimom Ervaduru ben insülin ve diyet yapıyodum doğumdan sonra şekerim olmadı bebekte sağlıklı doğdu içinizi ferah tutun şimdi her istediğimi yiyip içiyorum
Ervaduru Nazlimom gebelik diyabeti ile normal diyabet farklı galiba h1ab 5.29 cıktı ben şimdi şekerim varmı yokmu bişey anlamadım bu işten