deryayillmaz
Cans50 Ben hafta olarak baya erken yaptıracağım, sağlık ocağı bu hafta yaptırmam gerektiğini söyledi. 18.haftada olması bir sorun yaratır mı ki acaba, 2. dozu yaptırıp yaptırmamak bizim tercihimize mi kalmış bişey? Çok soru sordum ama aşı konusunda hiç bilgim yok o yüzden :) cevaplarınız için çok teşekkürler 😊