Nurdan11_ ES_es-Es 14.haftamda önlem amaçlı atıldı 16+2 olduk çok şükür 🥰 çalışmaya devam ediyorum ❤️
ES_es-Es gkcbrn sağlıkla kucağınıza alın inşallah , nasıl geçti süreç, sürekli yattınız mi ,nelere dikkat ettiniz
gkcbrn ES_es-Es amin hepimiz sağlıkla alalım inşallah 🙏🏻 sürekli yattım, tuvalet harici kalkmadım. Yemeğini oturarak ye dedi ama ben yan yatarak yedim. Sadece kontrol gunleri dısarı cıkıyorum hemen eve dönüyorum. Diyet yaptım kilo almamı istemedi doktorum. Böyle işte🙈 zor geçen 15 hafta.. Allah kolaylık versin bizim durumumuzda olanlara.
ES_es-Es Binnur-cam sağlıkla kucağınıza alın inşallah, nasıl geçti süreç surekli yattınız mi ,nelere dikkat ettiniz
ES_es-Es gkcbrn Amin sonu güzel bitsin diye birçok seyden ödün veriyoruz ve bitecek nasılsa diye diye geçiyor günler hepimiz sağlıkla kucaklarimiza alalım inşallah
Binnur-cam ES_es-Es aminn hepimiz inşallah … Evet sadece yemek yemek için ve wc için kalktım doktor kontrolü hariç dışarı çıkmadım…
ES_es-Es gkcbrn 17 haftalık oldum ,1 hafta önce serklaj oldum planlı serklajdi sadece biraz geç yapıldı deprem durumlarından dolayı, şimdilik çoğunlukla uzaniyorum ara sıra oturuyorum yemeğimi masada yiyorum ,duruma alışmaya çalışıyorum 😊
gkcbrn ES_es-Es alışmak zaman alıyor biraz🫠 önlem amaçlı atılan serklajda daha rahat hareket ediliyor. Sağlıkla gelsin miniğiniz.🫶🏼
Nurdan11_ Gzo kuzum ben oturarak çalışıyorum şuan için zorlanmıyorum. Masa başı zaten işim muhasebeciyim☺️ tabi eve gidip gelmek biraz tedirgin ediyor beni ama Allaha emanetim diyorum dikişli olduğumu unutmuyorum çok yürüyüş yapmıyorum merdiven çıkmıyorum eve gelince yemeği yapıp yatıyorum bir daha çok şükür bugünlere🙏🏼