Seydaruzgar Dün 46 tl ye yaptırdım özelde isteğe bağlı yapıyorlar bu bir tarama testi imiş kesin teşhis değilmiş. Daum sendromlu sonuç çıkınca doğumda normal olabiliyor dedi, yada test normal cikiyo doğduğunda daum sendromlu doğuyor dedi. Yani kesin sonuç vermiyormuş. Sadece riski varsa aldırmak isteyenler olabiliyor ondan yapılıyor dedi doktor. Testte bi sorun çıkınca karından sıvı alıp bide öyle bakiliyormus
1850 Anneolacak tabikide bunlar olabilecek seyler kımse test yapılmamalı dıyemez zaten. Olması gerekıyor. Ben yapılmamalı gıbı bır cumle kullanmadım. Cok gecmıs olsun.