1850 bakin benim.soyledigm cok farkli bir sey. Benim ikili testimde trizomi 18 inanilmaz yuksek cikti. Ve doktor beni detayli ultrasona yonlendirdi ve tahmin edemeyecgnz kdr cok riski vardi bebegin
Amniyosentez de yaptirdm.sonuc ayni
Milyon kez arastirdim bebegmde triploidi vardi ve dogsaydi bile kucagima alamadan kaybedecektm. Normal dogum yapildi ve bebek patolojiye gitti sonuc ayni bebek rahatsiz. Olmayacak seyler degil. Ne olur bunlara inanin artik