Semanur34-m Daha önce hiç ameliyat geçirmedim, Sezeryan sonrası ilk ayağa kalkma süreci açısından çok endişeliyim. Nasıldı süreciniz ilk ayağa kalkma falan, çok zorlandınız mı ? 😏
1Mavimavi Semanur34-m ilk gebeliğimde çok kolay geçti kalktığımda karşıya baktım İlk kalkış zordu ama öyle beni ağlatacak kadar değil ( canımda çok tatlıdır aslında ) Baya yürüdüm geri oturmadım sonra 1 saat dinlendim tekrar yürüdüm Yürüdükçe açıldım ağrı hissettiğimde ağrı kesici vurdurdum 24 saat dolmadan taburcu oldum Umarım bu doğumumda kolay geçer 🌺
Nazlimom Semanur34-m ilk ayağa kalktığında acı oluyor sadece bolca yürüdüm ben alarm kurup hem bebeği emzirdim hemde yürüdüm hastanede evdede aynısını yaptim yürümeyip ağrım var diyip yatarsan geç iyileşirsin
Hallerimvarbenim Semanur34-m Realist olayım ki neyle karşılacağını bil evet canım ilk kalkış gerçekten çok acılı çok zor ama şöyle bir gerçek var ki ömrün boyunca orda oturup kalmıyorsun djdjdjd bir şekilde herkes kalkıyorlar bir haftaya da hiç birşeyin kalmıyor korkma😅 Ben ikinci günü ayaklanıp bebeğime kendim bakmaya başlamıştım çoğu kişide de bu böyle zaten bebeğim aman emsin aman uyusun derken acı hissedilmiyor bile
Semanur34-m Peki ameliyat sonrası karna yapılan bir masaj varmış galiba, rahim kendini toparlasın diye. O çok can acıtıyor diyorlar. Doğru mu ? 1Mavimavi Nazlimom elif233233
Nazlimom Tatli2 evet bebek sarılık olmasın diye saat başı kurmuştum sabaha karşıda 2 saatte 1 cünkü dinlenmeyede vücudun ihtiyacı var
elif233233 Semanur34-m spinalde cok acidi benim . Hatta bu dogumumda ondan cok korkuyordum . Simdi epidural oldum uyusuktum bastirdilr ama hic hissetmedim
myangelson Semanur34-m bende hiç ameliyat olmamıştım korkardım ama hiç korktugum gibi olmadı. Çok rahat gayet kolay oldu hepsi çok şükür. Kalkarken de tabi acı var ama öyle aman aman acı hissim olmadı yani. Bol bol kalkıp yürümek çok iyi geliyor. Kalkınca direk karşıya bak yere bakma tansiyonun düşer basın doner o yüzden karşıya bak
Semanur34-m Birazda olsa İçim ferahladı ☺️ tabii yaşamadan bilemeyiz 🤷♀️ teşekkür ederimmm 💗myangelson
myangelson Gamzesiratas korkacak birşey yok ya biraz da sanırım acı esigi ile de alakalı bir durum bu benim gibi fazla acı çekmeyen de var çok aşırı acı çeken de var 😅 o yüzden her doğum kendine özeldir hiç korkma kendini iyiye hazırla
Gamzesiratas myangelson 4 normal doğuma katlandım ama iş kesmeye biçmeye iğneye gelince tüylerim ürperiyor 😂
Essraanil Gamzesiratas işte tam olarak ben😄 13 saat sancı çektim yine olsa yine çekerim ama şimdi sezaryen olcam ve kesileceğimi bilmek beni deli gibi ürpertiyor ağrı filan hak getire kesik acısı aklımı alıyor ne yapcam bilmem🥺