Kyyznkyyzn Hesaplamaya göre su an 5+6 haftalık hamileyim ama ilk kontrolden 10 gün sonra yani bugün tekrar kontrolüm vardı kese büyümüş ama bebek görünmüyor dedi 10 gün sonra tekrar bakalım dedi . İlk kaçıncı haftada gördünüz bebeği ?
Papatyaa_01 Kyyznkyyzn olabilir bi iki günden sıkıntı olmuyor hatta doktorlar 2 haftaya kadar geriliği sorun etmiyoruz geç döllenme olabilir diye diyorlar inşallah görürsünüz bi dahaki sefere 🤲🥰