Ben de 36.haftamdayim bebeğim makat geliş doktorum bu haftalardan sonra yeri daraldığı için dönmesi biraz zor dedi .muhtemelen sezeryan olacağım ama benim de zaten normal doğurmaya cesaretim yoktu gerçi sezeryandan da çok korkuyorum hiç ameliyat olmadım ama sonuçta bisekilde cikcak bu çocuk 😊