Geçmiş olsun bende düşük yaptım. Doktorum 2 adet görcez sonra hamile kalabilirsin dedi bana bende korundum 3. Adetten sonra hamile kaldım şuan gayet iyi gidiyo çok şükür. Doktoruna danışmanda fayda var ama bende araştırdığıma göre 2 3 ay sonra kalmak daha sağlıklı diye duymuştum. Vücudun kendini toparlaması vs