Ilkgozagrimiz
Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün :)
Doktorunuz kimdi acaba, sancı odasında kalabalık olduğunu söylemişlerdi oyle mı acaba, ilk dogumum endişe ediyorum biraz.
Özel capaya gidiyorum ama bezmialem bana daha çok güven veriyor büyük olduğu icin