Elvn benim adetim bir gün gecikti kan verdim 8.88 çıktı daha sonrasında zaten yerleşme kanaması yaşadım ve iki günde bir kan verdim en son dün kan vermiştim oda 68 falan bir şey çıktı bugün de doktorla görüştüm işte şu an 2-3 haftalıktır deldi haftaya cumartesiye randevu verdi ozamana kadar yükselir dedi ona göre de bakarız dedi beğe