Ozlmcgrci Merhaba bişey soracaktım ben adete 9 gün varken beta sonucum 77 le hamile olduğumu ogrenmıstım geçen hafta cuma günü yapıldı bugünde yapıldı ve beta sonucum 1000 çıktı sizce normal mi yükselmiş
minigiminannesi03 Ozlmcgrci güzel yükselmiş canim sağlıklı gözüküyor 1500 olduğu vakit kese gözüküyor normalde
eylulmihrasmom Ozlmcgrci normal yükselmiş ne kadar hızlı artarsa o kadar iyi sağlıklıdır. hayırlı olsun 2-3 güne gözükür kese :)
Shura Ozlmcgrci yarin yaptirmis olsaydiniz degerinizin min 1250 cikmasi lazimdi bence bugun 1000 normal.
Ozlmcgrci minigiminannesi03 Salı günü gidecegım kontrole umarım görürüm kendim ikiz eşi olduğum için bide hamılelıgı çok erken ogrendıgım ıcın şüpheleniyoruz umarım ikiz bebeklerim olur 🙏🏻teşekkür ederim 🥰
Bilecik minigiminannesi03 merhaba bende bişey sormak istiyorum ben yaptığımda adet günümü geçmişti 317 beta çıktı 10 gün sonra tekrar yaptım 808 çıktı
Ozlmcgrci ArvenMom bilmiyorum sonuç göstermeye gitmedim ben internetten baktım sonucu ama adet günü yapılan kan sonucu genelde bu şekilde oluyor diye biliyorum
Ozlmcgrci ArvenMom ama geçen hafta cuma 77 dı sonucum siz hesaplayın olmuş mu olmamış mı onun ıcın post açtım burda
ArvenMom Ozlmcgrci herkesin değeri bir olmaz canım zaten ama dedğim gibi kafa karıştırıp üzmek istemem o yüzden birşey diyemem
Bilecik Ozlmcgrci ayyy içime bi su serpildi 🤲🏻🫶benim 16 şubatta kaçtı ilişki de ondan sonra geç mi döllendi bilemem ama martın 7. De 317 çıktı sonra 10 gün sonra da 808 çıktı
Canimucizem Ozlmcgrci kişiden kişiye değişir zaten beta sonucu önemli olan iki kartı artış bence çok güzel bir değer hayırlısı olsun 🤍
eylulmihrasmom Gulmasal betayla ikiz olduğu belli olmaz kafa karıştırmayın adet günü benim 2315ti değerim. ama tek bebek
Bilecik minigiminannesi03 yok doktor tenezzül edip ultrason ile bile bakmadı devlet hastanesine gitmiştim ama özele randevu aldım Salı günü gidecem inşallah