Aranızda hiç bu haftalardan sonra kız kız denilen bebeğe erkek denildimi ? Benim ikizlerim olucak sağdaki herzaman kız denildi soldakininnpozisyonu uygun değildi hep ama gemelde kıza benzetildi bu gün ki kontrolümde de doktor çıkıntısı var gibi dedi sizce mümkün mü internetten baktım kız bebeklerinde şişkinlikten çıkıntılı görüne biliyormuş aldıklarımın hepsi ikili kız elbiseleri 😃